بذر امید

بذر امید

ارائه بذر گیاه آنغوزه و آموزش و مشاوره کاشت و برداشت محصول پر سود با بازار جهانی

محل لوگو

ورود مواد نانو به عرصه محصولات آرایشی(محافظ پوست)


ورود مواد نانو به عرصه محصولات آرایشی(محافظ پوست)

چکیده

پوست انسان لایه محافظ طبیعی است که انسان را در برابر بسیاری از مواد محافظت می کند، لکن امروزه با توجه به مخاطرات ناشناخته ناشی از ورود اشعه های UVA، UVB وUVC به جو زمین و اثرات مخرب آنها بر روی پوست بیش از پیش نیاز به استفاده از محافظینی است که پوست را یاری دهند. احساس می شود شناخت و تهیه نانو موادی چون روی اکسید و تیتانیوم دی اکسید و... زمینه ورود این مواد به عرصه تولید مواد آرایشی از جمله محافظین پوست فراهم گردیده به طوریکه امروزه شرکت های زیادی این مواد را در محصولات خود مورد استفاده قرار داده که ضمن کیفیت بخشی به مواد محافظ باعث سودآوری بیشتر نیز شده اند و این خود موجب پیوند بیشتر دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی با بازار تجارت این مواد گردیده است.

انجمن محصولات آرایشی، بهداشتی و معطر [1](CTFA) گزارش پزشكی درباره كاربرد فناوری نانو در محصولات مراقبتی شخصی مانند لوازم آرایشی و محصولات دارویی بویژه كرم های پوستی منتشر كرده است. این گزارش مزایای استفاده از نانومواد را مورد بحث قرار می دهد. همچنین در آن به ارزیابی منظمی از محصولات مراقبتی شخصی مبتنی بر فناوری نانو، خواص ویژه نانوذرات، پتانسیل جذب پوستی نانوذرات به كار رفته در كرم ها و لوسین ها، توافق عمومی علمی و نتایج سم شناسی درباره استفاده از فناوری نانو در محصولات مراقبتی شخصی پرداخته شده است. این گزارش به صورت ویژه، استفاده از نانوذرات دی اكسید تیتانیوم و اكسید روی را در كرم های پوستی مورد بررسی قرار داده است

تعدادصفحات:9


مبلغ واقعی 4,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

از انتخاب سایت خرید اینترنتی زنبیل95بعنوان فروشگاهی مطمئن برای تهیه کالا و مقالات سپاسگزاریم.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما