بذر امید

بذر امید

ارائه بذر گیاه آنغوزه و آموزش و مشاوره کاشت و برداشت محصول پر سود با بازار جهانی

محل لوگو

انسان از ديدگاه قرآن


انسان از ديدگاه قرآن

مقدمه: عظمت انسان

در جهان آفرینش، زيبنده‌ترين صورت، صورت كامل آدمي است و ارزنده‌ترين موجود كه به بيان «نفخت فيه من روحي»1 به روح الهي، شرافت يافته و مظهر اسم اعظم الله و جامع اسما و صفات خدا و حقايق ملك و ملكوت و گنجينة گرانبهاي خدايي گشته، وجود انسان است كه به عنوان خليفه و نمايندة حق در روي زمين وظيفه دارد با ابزار علم، و عمل به اقامة حق و عدل قيام نموده، در مسير عبودیت و بندگی و تكامل معنوي و نيل به قرب الهي حركت كند و ديگران را نيز به سير و حركت در اين راه ترغيب و تشويق نمايد.

خورشيد جهان عرفان، امام خميني(س) كه خود مصداق بارز انسان كمال يافته و عصمت پيشه است،2 در مورد عظمت وجودي انسان مي‌فرمايد:

«بدان كه انسان وجودي است كه در بردارندة همة مراتب عیني و مثالي و حسي است و تمام عوالم غيب و شهادت و هر آنچه در آن است در وجود او پيچيده و پنهان است ... و از اميرالمؤمنين و امام صادق – که دورد خدا بر هر دو باد - روايت شده است: «بدان كه صورت انسان بزرگ ترين حجتهاي الهي بر موجودات...

 

تعدادصفحات:33

در سطح دانشجویی و دانش آموزی


مبلغ واقعی 4,500 تومان    25% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 3,375 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 468

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

از انتخاب سایت خرید اینترنتی زنبیل95بعنوان فروشگاهی مطمئن برای تهیه کالا و مقالات سپاسگزاریم.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما