بذر امید

بذر امید

ارائه بذر گیاه آنغوزه و آموزش و مشاوره کاشت و برداشت محصول پر سود با بازار جهانی

محل لوگو

بازداشت موقت


بازداشت موقت

مقدمه :

اينكه انسان ذاتاً و فطرتاً موجودي اجتماعي است با اينكه در نتيجه نيازها اجباراً به زندگي دسته جمعي روي آورده موضوعي است كه قرن ها ذهن جامعه شناسان را به خود مشغول نموده است به هر ترتيب انسان از جمله حيواناتي است كه به صورت دسته جمعي و اجتماعي زندگي مي كند انسان كه موجودي آزاد خلق شده براي اينكه بتواند در اين اجتماع دوام و قوام بياورد مقداري از آزادي هاي خود را به جامعه مي بخشد و اجتماع نيز در عوض تعهد مي نمايد كه به مابقي آزادي هاي فرد احترام گذاشته و از آن دفاع و حمايت نمايد. يكي از اين آزادي هاي مشروع فرد در جامعه آزادي تن مي باشد اما گاهي اوقات درجوامع سازمان يافته با اختياراتي كه شهروندان به قوه مقننه تفويض مي نمايد قانونگذار با تصويب قوانين خاص اقدام به محدود كردن اين آزادي ها مي نمايد لذا اصل بر آزادي تن بوده و موارد محدود كننده آزادي تن از موارد استثنايي مي باشد كه مي بايست قانونگذار صراحتاًً به ذكر اين موارد بپردازد.

اهداف آيين دادرسي كيفري با نگاه به تاريخچة اصول محاكمات : اززماني كه بشرمفهوم محاكمه كردن رافهميدوآن رابه عنوان يك ارزش اجتماعي- اخلاقي پذيرفت به اين حقيقت پي بردكه اجراي هيچ كيفري نبايد جزازطريق محاكم صالحه اعمال شود، هميشه آن رابه ديده احترام نگريسته وهيچ وقت درمقام نسخ وياكمرنگ كردن آن برنيامده است.به حكايت تاريخ ، حدودنودقرني كه ازتاريخ شناسايي لزوم محاكمات جزايي ميگذردآنچه كه محل اختلاف بوده تنهانحوه شكل گيري دادرسيهاي جزايي است .

متهم راچگونه بايدمحاكمه كردوچه هدفهايي در دادرسيهاي جزايي بايد دنبال شود. دراين...

دارای مقدمه

منابغ

فهرست

37 صفحه


مبلغ واقعی 6,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 4,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ خرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 470

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

از انتخاب سایت خرید اینترنتی زنبیل95بعنوان فروشگاهی مطمئن برای تهیه کالا و مقالات سپاسگزاریم.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما