بذر امید

بذر امید

ارائه بذر گیاه آنغوزه و آموزش و مشاوره کاشت و برداشت محصول پر سود با بازار جهانی

محل لوگو

آسیب ها و تهدیدات شبکه های ماهواره ای و اینترنت


آسیب ها و تهدیدات شبکه های ماهواره ای و اینترنت

مقدمه

اینترنت و در کنار آن شبکه های اجتماعی از یک سو و از سویی دیگر ماهواره، دو لبه یک قیچی تیز و برنده هستند که دشمنان اسلام و ایران برای تکه تکه کردن بنیان خانواده از آن استفاده کرده و به بهترین وجه آن را آزموده اند.

این به دان معنا نیست که نمی توان استفاده مفیدی از اینترنت و ماهواره کرد و باید به طور کلی آن را تخطئه نمود اما گاهی مضرات و مفاسد یک وسیله چه بسا از منافع آن بیش تر باشد.

خانواده ای که ماهواره به خانه می آورد، با دست خود درهای تهاجم را باز نموده است. کودک و نوجوان این خانواده در ساعات متمادی، از کم خطرترین تا پرخطرترین تصاویر ضد فرهنگی و ضد شرعی را می بیند و در ذهن آن ها تصاویری از بی حجابی، بی حیایی، خیانت، مفاسد اخلاقی، اعمال و رفتارهای غیر اسلامی و غیر شرعی نهادینه می شود و خدا می داند که وقتی شیطان ذهن و انگیزه این کودک و نوجوان را با این تصاویر تسخیر نمود چه رفتاری از وی سر می زند! این نوجوان اهل نماز و روزه و واجبات دین خواهد بود یا به عادی سازی روابط بین نامحرم و دلبستگی به موسیقی حرام و روابط فاسد رو خواهد آورد؟

زن و مرد به جای آن که وقت خود را با یکدیگر بگذرانند به شبکه های فاسد ماهواره روی می آورند و فیلم و تصاویری می بیننند که کم ترین خطر آن عادی سازی روابط و اختلاط زن و مرد نامحرم است؛ امری که حتی زن و مرد غیر مسلمان هم در قالب خانواده مایل نیستند به دام آن بیفتد.

ماهواره ها و شبکه های اجتماعی و اینترنت و ... اثرات مخرب و ویران گری بر زندگی افراد چه در بعد فردی و چه در بعد اجتماعی دارد.

تعداد صفحات:12

فرمت:word


مبلغ واقعی 2,500 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ اسفند ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 647

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

از انتخاب سایت خرید اینترنتی زنبیل95بعنوان فروشگاهی مطمئن برای تهیه کالا و مقالات سپاسگزاریم.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما