بذر امید

بذر امید

ارائه بذر گیاه آنغوزه و آموزش و مشاوره کاشت و برداشت محصول پر سود با بازار جهانی

محل لوگو

اثرات گلخانه ای و نقش و خطرات افزایش آن در کره زمین


اثرات گلخانه ای و نقش  و خطرات افزایش آن در کره زمین

اشعه خورشید وارد گلخانه می شود. با گیاهان و خاک که تیره است برخورد کرده و قسمتی از آن جذب آنها می شود. حال آنها انرژی جذب شده را می توانند دوباره تابش کنند، اما بصرت اشعه فروسرخ(اشعه با طول موج بلندتر). اینطوری انرژی به تله می افتد. چون اشعه فرو سرخ از شیشه ( یا پلاستیک) نمی تواند عبور کند. برای همین گلخانه گرم شده دمای آن بالا می رود. این اتفاق برای زمین هم می تواند بیافتد. هرچه میزان گازهای گلخانه ای مانند دی اکسید کربن در هوا بیشتر باشد، اثر گلخانه ای شدیدتر است.

 


مبلغ واقعی 2,700 تومان    4% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 2,592 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 609

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (1)

reza
۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۴۶

واکس مو چیست و چه مزایایی دارد؟
واکس مو، محصولی است که برای حالت دادن به موها استفاده می شود. انواع واکس های موی ، تارهای مو را به یکدیگر می چسپاند و به آن زیبایی خاصی می بخشد. موهای کوتاه با استفاده از واکس موی، رو به بالا حالت می گیرند و زیبایی خاصی به آن می بخشد. افرادی که می خواهند موهای خود را به بالا شانه کنند و در همان راستا هم آن را ثابت نگه دارند، می توانند از واکس های مو استفاده کنند. واکس موی بافت طبیعی مو را حفظ می کند و به آن زیبایی و نظم می دهد. واکس موی از نظر قوام به موم نیز شباهت دارد و سبب درخشان شدن موهای شما می شود.

http://ibnst.com/product/types-hair-wax/

از انتخاب سایت خرید اینترنتی زنبیل95بعنوان فروشگاهی مطمئن برای تهیه کالا و مقالات سپاسگزاریم.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما