بذر امید

بذر امید

ارائه بذر گیاه آنغوزه و آموزش و مشاوره کاشت و برداشت محصول پر سود با بازار جهانی

محل لوگو

معلم و تربیت دانش آموز طراز شهید حججی


معلم و تربیت دانش آموز طراز شهید حججی

چکیده

همانگونه که واقفیم گسترش فرهنگ ایثار، شهامت و شهادت باعث افزایش روحیه تعاون و همکاری میان مردم جامعه می‌شود که این امر، پیشرفت کشور در تمام زمینه‌ها را به ارمغان می‌آورد.

اگر دست‌نوشته، خاطرات، وصیت‌نامه‌ و آثار به یادگار مانده از دوران دفاع مقدس را مطالعه کنیم، متوجه این موضوع می‌شویم که رزمندگان تا چه اندازه به گذشت، بخشش، فداکاری و ازخودگذشتگی توجه داشته‌اند و در وصایای خود دیگران را به اخلاق‌مداری دعوت می‌کردند؛ سبک زندگی رزمندگان، ایثارگران، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم بخصوص شهید والامقام محسن حججی باید توسط نظام آموزشی کشور مورد توجه قرار گیرد و در کنار سایر کتاب‌های درسی به نسل امروز آموزش داده شود.

محسن حججی و سایر مدافعان حرم که با اعتقادات قلبی برای دفاع از حریم آل‌الله عازم سوریه و عراق می‌شوند، جوانانی هستند که وقایع هشت سال جنگی تحمیلی را مطالعه کرده‌‌اند و خلق و خوی شهدای دفاع مقدسی را الگوی زندگی‌شان قرار داده‌اند.با توجه به آنچه گفتیم نظام آموزشی ما می بایست به تربیت دانش آموزانی در طراز شهید محسن حججی بپردازد.چرا که در تربیت اسلامی نقش و رسالت معلم طراز شهید حججی منحصر به فرد است و سفارشات اکیدی در خصوص ویژگی‌‌های اخلاقی، اهمیت جایگاه و نقش و خطیر بودن وظیفه‌ای که بر عهده دارد شده است..در مقاله حاضر قصد داریم به مقوله معلم و تربیت دانش آموز طراز شهید حججی بپردازیم .

تعداد صفحات : 26 ص

نوع فایل : word قابل ویرایش

مورد استفاده : برای مدیران ، معلمان و فرهنگیان عزیز


مبلغ واقعی 11,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 10,450 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1181

برچسب های مهم

از انتخاب سایت خرید اینترنتی زنبیل95بعنوان فروشگاهی مطمئن برای تهیه کالا و مقالات سپاسگزاریم.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما